ג'יפים בטיחותיים ונוחים

אם אתם חובבי ג'יפים ומיניוואנים, הדודג' גרני יכול להיות הפתרון המתאים עבורכם. אפשר למצוא לא מעט ג'יפים בטיחותיים ונוחים כיום, המספקים את כל מה שצריך לנסיעה נעימה, וכן גם כזו המצליחה להתמודד עם תנאי שטח שונים. בעוד שבעבר אפשר היה למצוא אותם אך ורק אצל חובבי נסיעות השטח המאתגרות, הרי שכיום אפשר למצוא אותם אצל נוספים, המעוניינים ליהנות מהם גם בשטחים עירוניים. מה מציע במסגרתו הגרני, אחד מהמיניוואנים הבטיחותיים המוצעים כיום, ומדוע הוא מומלץ? על כך ועוד, במאמר הבא.
יתרונות רבים בג'יפ אחד
לא בכדי נחשב הדודג' גרני לפופולארי כל כך. מדובר במיניוואן שהושק לראשונה בשנת 2007 ומאז מושך רבים. זהו מיניוואן קומפקטי, אך גדול מספיק כדי להכיל שבעה נוסעים. אפשר למצוא אותו גם בגרסה קטנה יותר של עד חמישה נוסעים וליהנות מהתאמה מלאה לצרכים השונים. למרות שתא הנוסעים שלו פשוט יחסית אצלו, ביצועי הכביש שלו לא רעים בכלל. הוא אמנם איננו עומד באותו קנה מידה כמו הדומים לו האירופאיים, אולם כרכב אמריקאי בקבוצת הרכבים שלו הוא בהחלט מספיק ויכול להתאים לרבים. לפני שלוש שנים, ב – 2011, עבר הרכב כמה שינויים קלים, שהפכו את עיצובו לרענן הרבה יותר. גם החומרים שלוקחים בו חלק כיום הם איכותיים יותר מבעבר והם ללא ספק מצדיקים את רכישתו.
הגרני מציע לא מעט גאדג'טים ומערכות שונות של אבזור, אולם נופל מעט מתא הנוסעים הקטן שלו. למרות שהמנוע שלו רועש מעט, ובמיוחד בהאצות, הגרני נהנה מיכולת שיוט טובה וגם נוחות נסיעה רבה. בדומה לרכבים אמריקאים אחרים, הגרני מוצע בעלות אטרקטיבית מאד. הנסיעה בו בטוחה מאד וגם התחושה במהלכה נעימה. יש צורך לבצע בו כמה שינויים קלים כדי להפוך אותו לרכב מוצלח יותר, אולם נכון להיום מדובר בפתרון לא רע בכלל, שיכול לשמש רבים ולמרות שהצפיפות שבו להציע גם נסיעה נוחה ועיצוב נאה.
למה חשוב לשים לב לפני שבוחרים את הרכב המתאים
בין אם מדובר בגרני או בכל מיניוואן או ג'יפ, כדי ליהנות מהרכב המתאים חשוב לבחון שני פרמטרים מרכזיים: בטיחות ונוחות. הדודג' גרני, שנחשב למיניוואן נוח ובטוח מאד, איננו מציע, בהכרח, תא נוסעים או תא מטען גדול, שגם חשובים לא מעט, אולם הנוחות שבו ומידת הבטיחות מפצים על הכל. כדי לוודא שהרכב שבוחרים אכן מציע זאת, מומלץ לצאת איתו לנסיעת מבחן קצרה ולבדוק עד כמה נוח לנהוג בו ועד כמה נוח גם לנוסעים שמאחורה. באשר למידת הבטיחות שבו, חשוב לבדוק מול האנשים, המתמחים בתחום, אילו מערכות יש בו שיכולות לעזור לשמור על בטיחותו של הנהג ובטיחותם של הנוסעים ובאיזו רמה הביצועים שלו על הכביש. בנוסף, מומלץ להשוות אותו לרכבים אחרים מאותה המשפחה, כדי לראות מדוע דווקא הוא יכול להתאים ומה יש בו שאין באחרים.

 

כתיבת תגובה